
Posts tonen met het label Visualiseren 2008-2009. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Visualiseren 2008-2009. Alle posts tonen
donderdag 18 juni 2009
vrijdag 12 juni 2009
woensdag 27 mei 2009
dinsdag 26 mei 2009
zondag 5 april 2009
dinsdag 31 maart 2009
zondag 29 maart 2009
zondag 22 maart 2009
Hier vast een voorproefje van mijn papertoy: Nurse.schetsen komen er nog aan ;)...
Ik heb gekozen voor een zuster die een beetje gestoord is.
Het leek me leuk om mijn papertoy een beetje gekke draai te geven.
een beetje griezelig maar toch ook leuk om te zien.
Ook heb ik haar in elkaar gezet om te kijken of alles klopt. (zwart wit)
ik zag nog wat foutjes, maar deze gaan er uit ;)
MAAR! ze is nog niet af ;)

Abonneren op:
Posts (Atom)

































