Posts tonen met het label Eigen werk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Eigen werk. Alle posts tonen

dinsdag 30 maart 2010


Lady gaga.
I love photoshop XD












































Matte painting:

Foto manipulatie van schouwburgplein te Rotterdam.

donderdag 11 maart 2010


Een illustratie die ik zomaar heb gemaakt (er is nog geen verhaaltje van) maar vond het gewoon grappig ^^




woensdag 24 februari 2010

dinsdag 29 december 2009

Saphira en Thoorn

Hier een illustratie gemaakt voor een scene uit het boek: Oudste. (eragon / het erfgoed trilogie)

Dit is de scene waar saphira (de draak van eragon) Thoorn ( De draak van zijn tegenstander en vijand) ontmoet.


zaterdag 5 september 2009

eigen werk

Okeej, dus ik had niks te doen en ging maar eens met illustrator aan de slag. 
Let niet op de achtergrond! is nog een beetje simpel..