zaterdag 15 januari 2011

Afstudeer opdracht. WSPA









Mijn afstudeer opdracht gaat over het goede doel wspa en waar ze zich voor in zetten. Ik heb een verhaal gemaakt en heb vooronderzoek gedaan.
Hier zie je een aantal foto's van beren uit india die getraind worden om te dansen voor publiek. Deze dieren lijden erg onder dit leven maar het wspa zet zich hier voor in.

Ook zie je hier al mijn eerste schetsen van de beertjes.
(niet de beste afbeelding maar ze worden nog vervangen zodra ik een scanner heb)










































Ook zie je hier een moodboard over de sfeer die
ik in mijn graphic novel wil over laten komen.
En de kleuren die ik wil gaan gebruiken.
Zo zie je dus veel aardse kleuren.



















Hier zie je een aantal kleuren testjes die ik op een schetsje heb uitgevoerd

Geen opmerkingen: